Saturday, March 26, 2011

HARI KEBUDAYAAN BAHASA PERANCIS

Para peserta sedang seronok bersenam

Pelajar puteri aktif beraerobik

Sukan mengeratkan silaturrahim antara peserta

Hari terakhir dapat bersama



Para hadirin sedang mendengar ceramah di Dewan Besar

Pn Ashah (dua dari kanan) sedang beramah mesra dengan wakil dari Kedutaan Perancis

Pn.Ashah menyampaikan sijil kepada peserta

Stephane Dovert (dua dari kiri) mengucapkan tahniah kepada peserta



Pengarah BPSBPSK menyampaikan ucapan penutupan rasmi Hari Kebudayaan Bahasa Perancis

Ucapan Monsier Stephane Dovert

Tetamu Kehormat untuk Majlis Penutupan Rasmi HKBP

Gambar kenangan bersama guru-guru SMSS

Para hadirin khusyuk mendengar Stephane Dovert berbahasa Melayu

Tarikh: 27 Mac 2011
Hari: Ahad
Masa: 9.00 pagi - 1.00 tengahari


Agenda: MAJLIS PENUTUPAN RASMI HARI KEBUDAYAAN BAHASA PERANCIS

" BERTEMU LAGI PADA TAHUN 2013"

A' l'an 2013

2 comments:

megat muhammad nadzrin said...

saya megat muhammad nadzrin dari Sekolah Dato' Abdul Razak,Seremban.Buat pengetahuan,saya telah menghadiri Hari Kebudayan Perancis di sekolah tuan dan selanjutnya membeli sekeping CD pada hari terakhir sebelum saya pulang ke sekolah.Dan wang tersebut telah saya berikan kepada seorang pelajar perempuan tingkatan tiga berpakaikan cermin mata yang merupakan seorang photographer untuk hari tersebut.Dan sehingga kini,sungguh dukacitanya saya masih tidak memiliki CD tersebut.Saya berharap agar masalah ini diselesaikan dengan segera kerana kami mahu gambar-gambar kenangan tersebut.Selanjutnya boleh bertanya kepada ERIC LAJA yang merupakan kenalan lama saya.

Sekolah Menengah Sains Selangor said...

Terima kasih diatas makluman . Saya mohon maaf bagi pihak smss , khususnya AJK dokumentasi. InsyaAllah , saya akan siasat perkara tersebut.