Tuesday, November 9, 2010

MAJLIS PEMUAFAKATAN TINGKATAN 2 2010





TARIKH : 4 NOVEMBER 2010-11-10
TEMPAT : DEWAN BESAR SM SAINS SELANGOR
MASA : 2.30 P.M. – 4.00 P.M.
Pada jam 2 petang,pelajar tingkatan 2 berkumpul di dewan besar SMSS. Pada jam 2.15 petang,ketibaan ibubapa dan juga pendaftaran ibubapa. Seterusnya,ketibaan Yang Berusaha Tuan Pengetua iaitu Tuan Haji Nor Paizin Bin Ibrahim. Selain itu majlis dikendalikan oleh Pn. Lai Yam Leng. Bacaan doa dibaca oleh Ustaz Syed Abu Bakar Bin Tuan Dalam. Majlis diteruskan oleh ucapan Pengerusi penaja iaitu En. Mohd. Affandi. Seterusnya ucapan Tuan Pengetua iaitu Tuan Haji Nor Paizin.
Seterusnya, majlis diteruskan dengan pemilihan jawatankuasa majlis pemuafakatan. Majlis pemilihan jawatankuasa ini dikendalikan oleh En. Mohd. Affandi. Keputusan pemilihan jawatankuasa adalah seperti berikut :
Pengerusi : En. Mohd Affandi
Naib Pengerusi : Pn. Sarafina
Setiausaha : En. Hidayat
Bendahari : En. Nasarudin
Wakil :
- 2 Budi : 1. Pn. Suzana
- 2 Usaha : 1. En.Samsudin 2. En. Alias
- 2 Jaya : 1. Pn. Zaiton 2. En. Tahir
- 2 Maju : Pn. Rosmahwati
Majlis diteruskan dengan sesi soal jawab antara ibu bapa dan guru. Ibu bapa boleh mengeluarkan cadangan atau memberi pendapat bagi meningkatkan lagi prestasi tingkatan 2 bagi manghadapi PMR pada 2011. Majlis diakhiri dengan bacaan doa sekali lagi oleh Ustaz Syed Abu Bakar Bin Tuan Dalam. Ibu bapa dan para pelajar dibenarkan pulang ke rumah selepas majlis bersurai.

No comments: